poniedziałek, 10 września 2012

PROLOG

Siedziałam na podłodze w pokoju i się pakowałam. Jutro jadę do Hogwartu, muszę się przygotować. Podręczniki już spakowane, ubrania też. Jeszcze tylko pióra i rolki pergaminu.
Skończyłam już osiemnaście lat, ale wracam do szkoły aby powtórzyć siódmą klasę. Z powodu szukania horkruksów w ogóle nie była mnie tam, ale to nie ważne. Z powodu Wielkiej Bitwy i tak nie zrobili testów. A muszę je zdać. I chcę. Zresztą nie tylko ja. Do Hogwartu wraca większość osiemnastolatków. Oraz Fred i George. Wraz z nimi będę chodzić do tak zwanej ósmej klasy. Powstała ona właśnie przez Bitwę. Każdy chce zdać owutemy.
Sprawdziłam czy wszystko spakowałam. Na szczęście o niczym nie zapomniałam. Tradycyjnie zaczęłam czytać podręczniki. Po raz kolejny. Pakowanie odciągnęło moje myśli od pewnych tematów, ale czytanie już nie. Nie mogłam się skupić. Moje myśli błądziły wokół jednej rzeczy. A raczej osoby. To dziwne, nigdy o nim nie myślałam.
Próbowałam skupić się na lekturze, ale nie potrafiłam. Ze złością zatrzasnęłam książkę i włożyłam ją do kufra. Poszłam do łazienki i szybko się umyłam. Położyłam się i próbowałam zasnąć. Ale nie mogłam. Moje myśli wciąż krążyły wokół jednej i tej samej osoby. Dręczyło mnie jedno pytanie. Dlaczego Draco Malfoy?

4 komentarze:

  1. Wow, Prolog niezly, ukazuje twoja zdolnosc opisywania postaci z punktu widzenia osoby pierwszej. Ladnie wszystko wyjasnione, krotki opis co jak poco na co i dlaczego. Oraz to krotkie, ale silne, pytanie retoryczne na koncu. Juz mi sie zaczyna opdobac, a rzadko tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fred umarł w tej bitwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duh, to autorka fan fica, może robić z postaciami co chce 3:

      Może nawet uśmiercić Harry'ego i zrobić z Rona Czarnego Pana

      Usuń
  3. Witaj,
    wpadłam na Twojego bloga przez przypadek i już po Prologu mi się spodobał :)
    Dramione jest moją ulubioną parą, czytam praktycznie tylko o nich, dlatego tutaj będę częściej zaglądała :)
    Kto wie, może tak mi się spodoba, że dodam do polecanych ? ;)

    Nie pozostaję mi nic innego jak czytać dalej Twoją historię :)

    Powodzenia w dalszym pisaniu i życzę duużo weny :)

    Pozdrawiam !

    ~ Pure - Blood Princess
    dracohermione-love-can-be-magical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń