poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

Witajcie. Chciałam życzyć wszystkim wesołyh i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia, wspaniałych pierogów i mnóstwa prezentów. niech przyniesie je wam św. Mikołaj czy ktoś inny i niech będą takie o jakich marzyliście. Życzę wam weny, mnóstwa odwiedzin, wspaniałych pomysłów i miłych komentarzy!

Nie wiem czy zdołam dodać jeszcze w tym roku notkę, bo po jutrze wyjeżdżam. Życzę więc od razu Szczęśliwego Nowego Roku! Najprawdopodobniej widzimy się dopiero w styczniu. Niestety.

Jeszcze raz wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku życzy wam
Hermiona :D

P.S. Zapraszam na podstronkę O autorce. Możecie tam zadawać mi różne pytania i się czegoś o mnie dowiedzieć

8 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie, kochana, i duuuużo weny, bo tego nam najbardziej potrzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Może już za późno na Wesołych Świąt, ale na Szczęśliwego Nowego Roku nie ;D!

    Przy okazji, jeżeli byś chciała, to po długiej przerwie na:
    www.whispersshameless.blogspot.com pojawił się nowy post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrzałam sobie i widzę nowy wygląd strony.
    Świetny.
    a takie pytanie :Kiedy będzie kolejny rozdział bo nie umiem sie doczekać .))

    OdpowiedzUsuń
  5. poprzedni wyglad strony byl duzo lepszy taki fajny klimat tworzył . ten jest nijaki . co do opowiadania to niecierpliwie czekam na nowy rozdzial:)

    OdpowiedzUsuń
  6. poprzedni wyglad strony byl duzo lepszy taki fajny klimat tworzył . ten jest nijaki . co do opowiadania to niecierpliwie czekam na nowy rozdzial:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, zapomniałam dodać.
    Jeśli do piątku nie zdecydujesz się na jakąś oceniającą zostanie zamknięta możliwość wyboru.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! U mnie nowy rozdział!
    http://harrymione-diary.blogspot.com

    Zostałaś też nominowana do Liebster Awards!

    OdpowiedzUsuń